Pokud se stalo, že některý ze zakoupených produktů nefunguje zcela správně, rádi bychom Vám pomohli a poradili, jak tuto situaci vyřešit. Reklamace u nás se nemusíte vůbec obávat! Vždy se snažíme, abyste měli s celým reklamačním procesem co nejméně starostí.
Důležité: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Jsme oprávněni odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
V případě reklamce zboží vždy postupujte následovně:
1. nejprve nás kontaktujte, často jsme schopni problém se zbožím vyřešit, aniž by bylo nutné reklamované zboží zasílat na naši adresu, pokud to možné není, postupujte podle návodu dále.
2. reklamované zboží zašlete na naši adresu
3. do balíku vložte:
– kopii faktury
– průvodní dopis s textem “Reklamuji zboží se závadou…”, ve kterém zřetelně uveďte popis závad zboží a aktuální kontakt na Vás
4. po obdržení balíku Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace zboží, samotná reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
5. záruční doba pro fyzické osoby (spotřebitele) je 24 měsíců od data zakoupení produktu, pro podnikatele (nákup zboží na IČ) je záruční doba 12 měsíců